Mijn klanten

 

In mijn lange carrière als trainer en coach heb ik vele organisaties van dichtbij en op alle niveaus mogen ondersteunen. De testimonials op deze website geven daar een goed inzicht in. Daarbij werkte ik zowel in de profit als non-profit sector. Enkele voorbeelden van klanten, heden en verleden:

BeFrank Bank & Delta Lloyd voor coach- en teamtrajecten gericht op duurzame inzetbaarheid en mobiliteit.
Ministerie van Buitenlandse Zaken, afdeling Financiën: Organisatieontwikkeling, Coach- en Teamtrajecten na regionalisering van ambassades o.a. door middel van Dialoogsessies, Open Space bijeenkomsten, Teamsessies en Individuele coaching.
ING NV Nederland en België: Leergangen ‘Transformation leadership’, Masterclass Verandermanagement, Masterclass Coaching, Teamontwikkeling, Coaching gericht op duurzame inzetbaarheid bij reorganisaties.
Royal HaskoningDHV: Diverse Coach- en Teamtrajecten gericht op organisatieontwikkeling, effectiviteit in samenwerking, duurzame inzetbaarheid en mobiliteit.
Scholengemeenschap Panta Rhei Amstelveen en Stichting Aequorfonds: Coach- en teamtrajecten gericht op ziekteverzuimpreventie en –vermindering, duurzame inzetbaarheid en mobiliteit.
Diverse Gemeenten, o.a. Heemskerk, Werkendam, Breda, Stichtse Vecht, HLTsamen, Almere: Diverse Coach- en Teamtrajecten gericht op thema’s, zoals Conflicthantering, Persoonlijke Effectiviteit, Mobiliteit, Werkdrukregulatie, Zelfsturende teams, Themagerichte Open Space-bijeenkomsten.
Frion (ondersteuning bij verstandelijke beperking): Ontwikkeling en begeleiding van klantgerichte multidisciplinaire zelfsturende teams binnen de paramedische zorg in de nieuwe tijd, opleidingen Communicatie en Leiderschapsontwikkeling, Teamontwikkeling en Individuele coaching.
HAN-Hogeschool, Economische Faculteit; Organisatieontwikkeling na invoering nieuwe strategie, o.a. ondersteuning bij gezamenlijke vormgeving en concretisering van het verandertraject “Kwaliteitscultuur in het onderwijs”.